В Україні відбувся перший всеукраїнський освітньо-управлінський форум » Чернівецький промінь | Новини. Буковина. Чернівці
В Україні відбувся перший всеукраїнський освітньо-управлінський форум
Учасники форуму визначили необхідним створення нових можливостей навчання дітей у школах в процесі проведення реформ Освітяни з усієї України на Першому всеукраїнському освітньо-управлінському форумі «Управління трансформаційними процесами у закладах загальної середньої освіти під час війни», що відбувся 22-23 травня 2025 року за співорганізації Асоціації міст України, визначили необхідним збереження існуючих та створення нових можливостей навчання дітей у закладах середньої освіти в процесі проведення реформ.
Учасники Форуму висловились за вилучення з проєктів Законів України «Про внесення змін до Закону України «Про повну загальну середню освіту» щодо вдосконалення механізмів формування мережі ліцеїв», реєстр. №13120 та реєстр. №13120-1, наступних негативних норм:
Підсумовуючи, учасники визначили необхідність системного доопрацювання законопроєктів, реєстр. №13120 та реєстр. №13120-1, для врахування інтересів мешканців сільських, селищних та міських територіальних громад.
Також учасники Форуму зазначили про загрози, які несе наказ Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Порядку та умови здобуття загальної середньої освіти в комунальних закладах загальної середньої освіти» №1112, а саме:
Олександр Слобожан, Виконавчий директор Асоціації міст України, розповів про системну роботу Асоціації міст України для збереження та розвитку середньої школи через секцію з питань освіти, що об’єднує понад 500 представників освітньої сфери територіальних громад з усіх областей України.
До участі в роботі Форуму долучилися представники Національної академії педагогічних наук України та Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України, обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти та центрів професійного розвитку, керівники департаментів освіти та закладів загальної середньої освіти.
Під час Форуму учасники наголосили на необхідності використання практики управління трансформаційними процесами, науково-психологічного супроводу управління змінами в освітньому процесі при підготовці змін до нормативно-правового й навчально-методичного забезпечення середньої школи,, а також обмінялися досвідом.скачать dle 10.5фильмы бесплатно
Джерело: promin.cv.ua